Jak zaprojektować obwód wstępnego ładowania (Precharge) do zastosowań w pojazdach hybrydowych i elektrycznych

Obwody Precharge są niezbędne w zastosowaniach z obciążeniami pojemnościowymi, które mogą być przyczyną wysokich prądów rozruchowych podczas włączania. Skoki natężenia prądu rzędu tysięcy amperów mogą łatwo uszkodzić elementy systemu, na przykład spowodować sklejenie się styków stycznika.

W zastosowaniach do pojazdów hybrydowych lub elektrycznych obwód wstępnego ładowania może być używany za każdym razem, gdy pojazd jest uruchamiany.

Ta 13-stronicowa dokumentacja techniczna obejmuje:

    • Omówienie zalet stosowania obwodów wstępnego ładowania
    • Jak zaprojektować obwód wstępnego ładowania
    • Korzystanie z obwodu wstępnego ładowania
    • Problemy z obwodami wstępnego ładowania
    • Różnica pomiędzy: “wet” vs “dry” switching contactors
    • Przewodnik po komponentach: styczniki GIGAVAC P195 i GV210, a także styczniki główne, takie jak seria GV350, GV200 i HX460.

Ściągnij aby dowiedzieć się więcej: How to Design a Precharge Circuit for Hybrid and Electric Vehicle Applications White Paper